Karisto

Itäiseen Lahteen rakentunut Kariston asuinalue on lapsiperheiden suosikki. Alue kiinnostaa myös monia pääkaupunkiseudulta muuttavia, sillä alueen valtteina ovat hyvät liikenneyhteydet, lähikoulu ja virkistysmahdollisuudet.

Kivipuron hulevesialue Karistossa

Suosittu Kariston alue laajenee itään

Kariston asuinalue on kasvanut vauhdilla valtateiden solmukohtaan. Hyvien liikenneyhteyksien lisäksi alueen suosiota pitää yllä myös oma lähikoulu ja lähellä sijaitseva kauppakeskus Karisma. Tulevaisuudessa Karisto jatkaa laajentumistaan kohti itää Karistonmäelle. Työ uuden asemakaavan ja tonttien edistämiseksi on parhaillaan meneillään. Ensimmäisenä rakentuu Karistonmäki I, joita seuraavat tulevaisuudessa asemakaavat alueille II ja III alueen laajentuessa kohti Villähdettä.

Kariston lähialueisiin kuuluvat Järvenpään ja Kolavan alueet. Alueen eteläpuolella sijaitseva Pippo-Kujala rakentuu teollisuuden käyttöön.

Kariston ja lähialueiden työkohteita

Työkohteisiin voit tutustua kaavatyökohteiden verkosivuilla (mm. Järvenpään ja  Kolavan kaupunginosat).

Ohita upotus