Kunnossapito

Kadunhoidon palvelunumerossa 020 433 3600 vastataan 24/7 katujen, pyöräteiden, puistojen ja muiden yleisten alueiden (kuten torien ja aukioiden) hoitoon liittyvissä asioissa.

Palveluun voi olla yhteydessä käytännön töihin liittyvissä asioissa:

  • kadun tai pyörätien auraus on tekemättä
  • jalankulku- ja pyörätie on vaarallisen liukas
  • kadulle tai pyörätielle on ilmestynyt vaaraa aiheuttava kuoppa
  • liikennemerkki on kaatunut
  • katu pölyää

Kadunhoidon palvelunumero on YIT Rakennus Oy:n tarjoama palvelu. Hankalien keliolosuhteiden aikaan puhelinpalvelu saattaa hetkellisesti ruuhkautua, jolloin numerossa opastetaan sähköisten palautekanavien käyttöön.

Sähköistä palautetta voi antaa oheisella kadunhoidon palautelomakkeella (suositeltava tapa) tai Asiointi ja palaute -linkin kautta.

Kadunhoidon palvelupuhelin kattaa kaikki hoitoalueet.

Hoitoalueet

Kaupunki jakautuu kuuteen hoitoalueeseen: keskusta, pohjoinen, läntinen, eteläinen, itäinen ja kaakko. Urakoitsijoina toimivat TYL V2 Lahden keskusta, YIT Rakennus Oy infrapalvelut ja Destia Oy. 

Kaakkois-Lahden (Nastolan) alueen tiet

Nastolan alueella on paljon Uudenmaan ELY-keskuksen hoidossa olevia teitä. Näitä ovat mm. Kukkastie, Karhusillantie, Immiläntie, Vehkosillantie, Heinolantie, Villähteentie/Kouvolantie (mt 312), Koiskalantie, Heinämaantie, Haravakyläntie, Lankilantie ja Teollisuustie.

Turvallisuutta vaarantavista tai välittömiä toimenpiteitä vaativista puutteista voi ottaa yhteyttä Tienkäyttäjän linjaan p. 0200 2100.

Valtatiet ja maantiet

Tienkäyttäjän linja 0200 2100