Jokimaa, Helsingintien länsipuolen teollisuusalue

Kaavatyön tavoitteena on uuden yritystoiminta-alueen kaavoittaminen.

Kaavatyön perustiedot

KaavatunnusA-2844
Kaavatyön tyyppiEnsimmäinen asemakaava
Vireilletulo Kaavoituskatsaus 4.3.2021
Kaava-aloitteen tekijä Lahden kaupunki

Kaavatyön eteneminen

• Ensimmäisen asemakaavan luonnosvaiheen kuuleminen on 18.4.–5.5.2024. Kaavatyön aineisto on esillä tämän verkkosivun lisäksi paperikopioina Lahti-Pisteen osallistumistila Kympissä, pääkirjastossa ja Launeen kirjastossa.

Mielipiteen jättäminen kaavaluonnoksesta:

Kaavaluonnosta koskevan mahdollisen mielipiteen voi jättää viimeistään 5.5.2024 kirjallisesti; sähköpostitse osoitteeseen kirjaamo@lahti.fi, Palvelutorin Lahti-Pisteeseen tai kaavatyön suunnittelijalle. Mielipiteen yhteydessä on mainittava viitteenä asianumero 1279/2022.

Kaavatyön osallisia ovat alueen maanomistajat ja ne, joiden asumiseen, työntekoon tai muihin oloihin kaava saattaa huomattavasti vaikuttaa, sekä viranomaiset ja yhteisöt, joiden toimialaa suunnittelussa käsitellään. Asemakaavamuutoksen luonnoksesta annetut mielipiteet ja muut kannanotot ovat suunnittelijalla käytössään kaavaehdotuksen laadinnassa ja ne julkaistaan tällä sivulla ilman henkilötietoja.

Muiden vaiheiden kohdalta voit tutustua kaavatyön niihin vaiheisiin liittyvään aineistoon.

• Kaupunkiympäristölautakunta

Kaavaehdotus nähtävillä

• Kaupunginhallitus

Kaupunginvaltuusto